emelieaxelsson

Alla inlägg under juni 2011

Av Emelie - 21 juni 2011 22:18

..men inte att jag skulle sakna han såhär mycket. Varje kväll får jag inse att jag får somna själv i en tom säng. Han är verkligen allt jag någonsin önskat mig! <3 


Nehee nu måste jag nog försöka att somna för imorgon blir det jobb igen, men det ska väl gå utan problem får jag hoppas. Där har jag någonting att sysselsätta mig med och tänka på :) 


Av Emelie - 21 juni 2011 15:31

Har en ledig dag idag och det firar vi med att bara slappa. Jag har bestämt att jag ska ta vara på mina få utspridda lediga dagar detta lov och så sover jag bort en halv dag men det kändes som att det behövdes idag. Så nu har jag gjort de så de inte behöver hända igen :) Har även hunnit ta en lunch på stan med mamma och syster och snart ska jag dra mig in mot stan igen för att träffa bästa vän och planera lite inför helgen :) Och gud vad jag längtar till den här helgen jag tror att den kommer att bli mycket svårslagen :) 


Nehe nu är det dags att fixa sig och sen dra in mot stan, hinner även med en träning idag. 


Nobody say it was easy..

 

Av Emelie - 20 juni 2011 22:32

"Störst av allt är kärleken" 

Nu saknar jag min pojk riktigt mycket, han som alltid får mig att skratta och vara lycklig! Men snart är det en natt mindre i alla fall, men självklart är jag riktigt glad för hans skull!Han är så otroligt bra och han är absolut värd all väntan!! <3

 

Av Emelie - 18 juni 2011 15:44

Igår hade jag en helt underbar dag med min syster och det var verkligen roligt! Det känns lite lustigt nu när hon snart ska flytta så jag får ta vara på den tiden som finns kvar nu :) 


Om inte annat så saknar jag min pojkvän redan men det är väl inte så lustigt. Jag vill bara att han ska komma hem till mig igen! Du är bäst hjärtat :) 


För bra för att vara sann!!

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards