emelieaxelsson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emelie - 24 augusti 2011 13:33

Det är med tårar i ögonen jag sitter här hemma, allt känns så ensamt och tomt. Det första jag ser när jag kommer hem är ett tomt rum. Jag bara sitter här och kan lyssna på tystnaden och jag vet att jag kommer att få göra det. Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här men att åka till träningarna utan dig och ha dig där är riktigt riktigt tråkigt!! Men jag vet att du kommer att klara dig utmärkt gumman! Jag älskar dig obeskrivligt mycket! <3


Förutom att jag saknar min syster så har jag fått ett riktigt bra schema så ska inte alls klaga det känns kanon :)


   Det får bli en bild från helgen :) Me love! 

Av Emelie - 16 augusti 2011 13:55

Sommarvädret har väl redan tagit slut för den här sommaren, men jag har exakt en vecka kvar på mitt sommarlov och jag ska hinna med mycket. Jag ska hinna med att åka till Linköping två gånger, säga hejdå till min älskade syster, fira bästa Ellen, spela match, träna, och umgås med mitt hjärta. Mitt sommarlov har bara sprungit iväg och jag har inte alls gjort mycket förutom att jobba. Men jag har tagit vara på den lediga tiden ändå och haft underbara kvällar och dagar med mina underbara vänner! 


Nehe idag tar jag och vilar upp mig lite, min nacke och mitt huvud hänger inte redigt med mig sen matchen i lördags, men ikväll blir det träning igen :) 


 

Av Emelie - 15 augusti 2011 15:20

Det finns berättelser, hemligheter, historier och minnen ingenting kan ta dig ifrån mig! Nu går dagarna att räkna och dem är väldigt få också, det skrämmer mig verkligen att det bara är 5 dagar kvar tills min älskade syster flyttar. Dagen som jag aldrig ville inse att den skulle komma är snart här och jag har inte redigt fattat det än (kalla mig trög) men jag vill inte inse det. Jag kan sitta här och känna mina tårar rinna ner för kinden och försöka se vad jag skriver och skriva rader om hur det känns. Men det här är ingenting om man jämför med hur allt kommer bli på måndag när mamma och jag ska lämna henne ensam i Linköping. Jag vet att hon kommer att få det hur bra som helst och jag är så otroligt stolt över henne! Men min älskade syster och även min allra bästa vän som alltid finns där för mig och torkar mina tårar och får mig att skratta hur jag än mår, ska flytta ifrån mig. Det finns en sak som skrämmer mig mer än allt annat och de är att jag aldrig vet hur lång tid det tar tills jag ser henne nästa gång, det kan vara en vecka men de kan även bli flera månader. Men oavsett hur några gånger vi kommer att ses de här åren så finns det absolut ingenting som kan förstöra för oss. För kärleken övervinner allt! Och jag lovar dig syster jag ska komma så ofta jag bara kan du kommer alltid att vara bäst! 


Jag älskar dig! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards