emelieaxelsson

Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

We should try to be crazy!

Av Emelie - 26 januari 2012 22:30

En helt galen onsdag resulterar i en mycket seg och lång torsdag måste jag säga. Började med skola igår och när jag kom hem var det bara att slänga ut alla kläder för att sedan läggas i kartonger, fick i alla fall lite flytt hjälp som tur är annars hade jag inte varit klar än! Direkt efter så tog vi bilen och åkte iväg till kalmar bara för att vi kunde! :) När vi kom hem vid halv 10 så hade vi bestämt oss att följa med studenterna ut, vilket resulterade i en helt fantastiskt bra onsdags kväll som kanske slutade lite för sent (03.00) för 2 nötter som gick i skolan idag men det var de värt! Idag har man bara längtat efter sängen hela dagen måste jag faktiskt säga, men det tar på krafterna att ligga på topp. Vi testar på hur det är att leva ett helt galet och underbart liv, jag måste säga att jag älskar det! :D 


Imorgon kommer min andra halva hem!! <3


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 26 mars 2012 15:30


  Det är ofta jag tänker tllbaka på hur rolig vi hade de där dagarna i December. Jag kan titta på alla bilderna och inse att 7 tjejer som inte kände varandra innan skapade så mycket glädje tillsammans. Jag är så glad över att jag fick vara med o...

Av Emelie - 31 januari 2012 16:26


En helt underbar helg måste jag säga! I fredags kom min andra halva hem och så var hela familjen ute och åt och sedan blev det hokey. I lördags festade jag med mina flickor vilket blev väldigt lyckat! Igår hade vi en såndär myskväll som bara vi flick...

Av Emelie - 24 januari 2012 18:45

Sitter med mina vänner och lagar mat, kollar film, pratar om allt och bara har det allmänt underbart bara för att vi kan och vill! Jag har insett nu att jag inte längre ska säga "jag önskade" utan nu ska jag faktiskt säga "jag ska"! Och början av 201...

Av Emelie - 19 januari 2012 11:04

Har insett hur mycket bättre man faktiskt ser ut på sommaren... då är man brun och har allt man kan önska sig. Idag bokas även resan med mina flickor i sommar, det lär bli underbart!                  GE MIG SOMMAR!    ...

Av Emelie - 9 september 2011 09:47

Nu har det gått 12 år sedan jag började med sporten jag alltid har älskat utan att någonsin tvivlat nämligen fotboll. Men nu har jag kommit dit där jag börjar tvivla. Jag hittar ingen glädje i det längre, att gå till träningarna blir ett "måste" istä...

Ovido - Quiz & Flashcards